We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % alennus valituista tuotteista SAA ALENNUSKOODI

Palautuskäytäntö

Valitukset ja palautukset

Tyytyväisyytesi tuotteeseen on meille tärkeintä. Älä epäröi ostoksiasi. Mikäli tilaamasi tuote ei vastaa odotuksiasi, palautat sen vain meille ja vaihdamme sen toiseen tai palautamme rahasi.

Kuinka reklamoida tuotteesta?

Kaikissa tuotereklamaatioissa ole hyvä ja täytä lomake tai ota meihin suoraan yhteyttä sähköpostilla info@europosters.eu.

Tuotereklamaatio

Ole hyvä ja tarkenna:

  • Tilausnumero – löydät sen sähköpostistasi tai tililtäsi.
  • Vaurioituneiden tuotteiden ja pakkauksen kunto – ole hyvä ja liitä kuvia todisteeksi.
  • Miten toivot, että tilanne ratkaistaan – hyvitys / uuden tuotteen toimitus.

Missä tilanteissa voit tehdä tuotereklamaation?

1/ Tuotteet (tai pakkaus) on vaurioitunut toimituksessa

Jos epäilet, että tuotteet vaurioituivat toimituksessa ole hyvä ja lähetä meille sähköposti valokuvilla vaurioutuneesta tuotteesta ja pakkauksesta 48 tunnin sisällä toimituksesta. Olemme sinuun nopeasti yhteydessä seuraavista vaiheista. Mikäli vastaat myöhässä, valitettavasti valitusta kuljetusyhtiölle ei voida tehdä. Sinun ei tarvitse lähettää vaurioituneita tuotteita meille takaisin.

2/ Huonolaatuinen tuote tai väärä koko

Jos olet saanut huonolaatuisen tuotteen, epäselvän toimituskuvan tai tuotteen väärässä koossa, lähetä meille todisteena valokuva toimitetusta tavarasta sähköpostitse. Otamme sinuun pikaisesti yhteyttä ja annamme lisätietoja seuraavista vaiheista. Sinun ei tarvitse lähettää vaurioitunutta tuotetta meille takaisin.

3/ Väärät tai puuttuvat tuotteet

Puuttuiko toimituksesta tuote? Saitko tilauksessa väärän tuotteen? Pahoittelemme vahingosta aiheutunutta vaivaa. Ole hyvä ja lähetä meille valokuva toimitetuista tuotteista sähköpostilla. Olemme sinuun nopeasti yhteydessä ja annamme lisätietoa seuraavista vaiheista.

 

Mikäli olet ostanut meidän "Turvallisen kuljetustakuun" ja pakettisi saapuu vaurioituneena tai katoaa, sinun ei tarvitse odottaa tilanteen ratkeamista laillisen aikarajan puitteissa. Sinun täytyy vain ottaa yhteyttä asiakastukeen, joka hoitaa pyyntösi etusijalla. Jos olet saanut vaurioituneita tuotteita, ota kuva vaurioituneista tuotteista ja paketista, jotta voimme käsitellä vaatimuksesi nopeasti.

Huomio: Uuden tuotteen toimitus on mahdollista vain, jos se on edelleen varastossa.


Kuinka tuotteet palautetaan?

Etkö ole tyytyväinen tuotteen laatuun? Eikö tilaamasi tuote ole mieleinen ja haluat palauttaa sen? Ei ongelmaa!

1/ Helpoin tapa: verkkopalautus Retino-palvelun kautta

Verkkopalvelu Retino tekee kaiken puolestasi vain muutamalla klikkauksella sekä helpottaa meidän työtämme – näemme esimerkiksi missä tuote tällä hetkellä sijaitsee.

2/ Mikäli et halua käyttää Retino-palvelua ja palautat tuotteet "itsenäisesti" ole hyvä ja käytä palautuslomaketta palautuksen tekemiseen.

Lataa palautuslomake täältä.

Voit täyttää lomakkeen verkossa ja lähettää sen sähköpostilla osoitteeseen info@europosters.eu. Ole hyvä ja lähetä säköpostilla myös tietoa tuotteesta, jonka palautat. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää lomakkeen manuaalisesti, tulostaa sen ja lähettää sen tuotteiden mukana.

Pakkaa vahingoittumattomat tavarat alkuperäiseen pakkaukseen, laita ne laatikkoon, merkitse laatikko näkyvästi kuljetusyrityksen luomalla tarralla ja lähetä se jakeluvarastomme osoitteeseen:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Tšekin tasavalta

Kun olemme saaneet tuotteet varastoomme, ilmoitamme sinulle asiasta sähköpostitse. Jos valitset hyvitysvaihtoehdon, saat rahasi takaisin meiltä 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakaspalvelumme on vastaanottanut palautetun tuotteen. Muussa tapauksessa etsimme vaihtoehtoisen ratkaisun.

Mikäli olet vastaanottanut vahingoittuneen tuotteen ole hyvä ja lue ylhäältä kuinka tehdä tuotereklmaatio.


Ole hyvä ja huomioi:

  1. Mikäli päätät palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa, saat tuotteista hyvityksen mukaan lukien edullisimman toimitusvaihtoehdon kohdemaahan. Mikäli palautat tuotteet 14 päivän jälkeen saat hyvityksen vain tuotteesta, mutta joudut kustantamaan toimitusmaksut itse.

  2. Mittatilaustuotteita ei voi palauttaa. Tämä tieto löytyy myös suoraan verkkosivuiltamme asiaankuuluvien tuotteiden joukosta. Tällaisista tuotteista voi tehdä reklamaation ainoastaan ilmeisen painovirheen tai vaurion tapauksessa meidän osaltamme. Esimerkkejä tällaisista tuotteista ovat:
  • Omien kuvien tulostus kuvapaperille tai kanvaalle,
  • Tuotteet, joista löytyy merkintä 'PREMIUM QUALITY' (kuvapaperille, canvaalle tai seinätapetille tulostetut tuotteet),
  • Mittatilauskehystys.

Lisätietoa löydät kohdasta Kauppaehdot.

 



EuropostersKoristele elämäsi

Vuodesta 1999 asti, Europosters on ollut yksi parhaiten julisteita, seinätaide printtejä ja lisensoituja tuotelahjoja myyvä yritys Tšekin tasavallassa sekä koko Euroopassa. Valikoimastamme löydät suuren määrän elokuvien, pelien ja urheilun julisteita kaikista koista sekä suuren valikoiman omaperäisiä lahjoja Star Wars ja Harry Potter -elokuvien, sarjakuvien tai koko Warner Bros yhtiön faneille. Me tiedämme, että mukit, hahmot, palapelit ja vaatteet ovat parhaita lahjoja kaikille iästä riippumatta. Mutta jos olet sisustamisen ystävä, olet myös oikeassa paikassa! Tulostamme päivittäin seinätapetteja, piirroksia, valokuvia ja taidejäljennöksiä ja lähetämme niitä 25 maahaan tehdäksemme asiakkaamme onnellisiksi.


Yhteys:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +44 20 3996 3131 (vain englanniksi)

Maanantai – Perjantai ǀ 8:00 – 18:00

 

© 1999–2024 Europosters. Kaikki oikeudet pidätetään.

Top