We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20%:n alennus valituista tuotteista SAA ALENNUSKOODI

FAQ

FAQ 

TILAUKSEN TIEDOT

1/ Miten voin seurata tilaustani?

Paketin seurantanumero lähetetään vahvistussähköpostissa heti, kun tilaus on lähetetty. Huomioi, että seurantalinkki saattaa alkaa toimia hieman viiveellä. Voit myös löytää seurantanumeron tililtäsi, kun vierailet kohdassa "Omat tilaukset" ja avaat tilauksen tiedot.

 

2/ Kuinka voin peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksen ennen sen käsittelyä tililläsi, kun vierailet kohdassa "Omat tilaukset" ja avaat tilauksen tiedot. Peruuta tilaus -painike löytyy oikeasta yläkulmasta. Muissa tapauksissa ota yhteyttä meihin osoitteella info@europosters.eu.

 

3/ Mistä voin ladata laskun?

Voit ladata laskun kirjautumalla tilillesi kohdasta tilauksen tiedot.

 

4/ Kuinka voin muuttaa osoitteen tilauksessa?

Lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@europosters.eu ennen kuin tilaus käsitellään, jotta osoite voidaan muuttaa ajoissa (ennen tilauksen toimitusta). Ole hyvä ja tarkenna tilausnumero ja oikea toimitusosoite.

 

5/ Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?

Arvioitu toimituspäivä ilmoitetaan jokaisen tuotesivun yksityiskohdissa tai sen voi löytää "Toimitus ja maksu" -sivulta. Valittujen tuotteiden tarkka arvioitu toimituspäivä näkyy ostoskorissa, kun vahvistat tilauksen.

REKLAMAATIOT & PALAUTUKSET

1/ Kuinka voin palauttaa tilatun tuotteen?

Tilauksen voi palauttaa verkkosivustollamme määritetyn "Palautuskäytännön" mukaisesti. Palautusprosessin helpottamiseksi käytäthän verkkolomakettamme Retino-palvelun kautta.

 

2/ Kuinka voin ilmoittaa vaurioituneesta tuotteesta?

Mikäli tilauksesi toimitettiin vaurioituneena, ilmoitathan asiasta sähköpostitse osoitteeseen info@europosters.eu mahdollisimman pian, viimeistään 48 tunnin kuluessa, jotta reklamaatio voidaan hyväksyä. Ilmoita tilausnumero ja liitä mukaan kuvia vaurioituneista tuotteista, pakkauksesta ja laatikosta.

 

3/ Kuinka voin ilmoittaa väärästä tai puuttuvasta tuotteesta?

Jos sinulta puuttuu tuote tai olet saanut väärän tuotteen, ilmoita asiasta sähköpostitse osoitteeseen info@europosters.eu mahdollisimman pian, viimeistään 48 tunnin kuluessa, jotta reklamaatio voidaan hyväksyä. Ilmoita tilausnumero. Mikäli sait väärän tuotteen, liitä mukaan kuvia tuotteesta.

ALENNUKSET & PROMOOTIOT

1/ Miksi erikoistarjous 3+1 ei toimi?

Tilaa mitkä tahansa 3 tuotetta valikoimastamme ja valitse ilmanen juliste! Voit valita ilmaisen julisteen joukosta julisteita, jotka on merkitty "STANDARD QUALITY" -tunnuksella. Lisätietoja saat vierailemalla sivulla Kampanjat ja alennukset.

 

2/ Kuinka voin peruuttaa markkinointisähköpostien vastaanottamisen?

Voit käyttää linkkiä jokaisen sähköpostin alapalkissa tai ottaa yhteyttä meihin osoitteessa privacy@europosters.eu tai info@europosters.eu. Saat sen jälkeen vahvistussähköpostin.


Mikäli et ole löytänyt vastausta, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin chatissa, sähköpostitse osoitteessa info@europosters.eu tai soittamalla numeroon +44 20 3996 3131 (vain englanniksi) aukioloaikoina, jotka löydät verkkosivuiltamme.



EuropostersKoristele elämäsi

Vuodesta 1999 asti, Europosters on ollut yksi parhaiten julisteita, seinätaide printtejä ja lisensoituja tuotelahjoja myyvä yritys Tšekin tasavallassa sekä koko Euroopassa. Valikoimastamme löydät suuren määrän elokuvien, pelien ja urheilun julisteita kaikista koista sekä suuren valikoiman omaperäisiä lahjoja Star Wars ja Harry Potter -elokuvien, sarjakuvien tai koko Warner Bros yhtiön faneille. Me tiedämme, että mukit, hahmot, palapelit ja vaatteet ovat parhaita lahjoja kaikille iästä riippumatta. Mutta jos olet sisustamisen ystävä, olet myös oikeassa paikassa! Tulostamme päivittäin seinätapetteja, piirroksia, valokuvia ja taidejäljennöksiä ja lähetämme niitä 25 maahaan tehdäksemme asiakkaamme onnellisiksi.


Yhteys:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +44 20 3996 3131 (vain englanniksi)

Maanantai – Perjantai ǀ 8:00 – 18:00

 

© 1999–2024 Europosters. Kaikki oikeudet pidätetään.

Top